مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 19:522022-03-09سياسي

شرکت دانش بنیان با دغدغه مجوز دست به گریبان هستند


معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: مهم ترین مشکلی که شرکت های دانش بنیان امروز با آن دست به گریبان هستند، موضوع اخذ مجوزها است.

- ، علی خیرالدین روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس پارک علم و فناوری استان زنجان، از زنجان به عنوان یکی از استان های دانشگاهی یاد کرد و گفت: چنین ظرفیتی در استان زنجان باید مورد توجه بوده و از این پتانسیل برای توسعه همه جانبه مراکز دانشگاهی استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین و بهترین بسترها برای سرمایه گذاری، پارک های علم و فناوری است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه زنجان یکی از استان هایی است که توانسته است در حوزه دانشگاهی و فناوری اطلاعات، اکوسیستم خوبی را تشکیل دهد.

این مسئول از وجود 6700 شرکت دانش بنیان و نیز 48 پارک علم فناوری در کشور خبر داد و اظهار کرد: بدون شک یکی از مباحث مهمی که می توان در خصوص شرکت های دانش بینان عنوان کرد، این است که این شرکت ها توانسته است آمار قابل قبولی را در حوزه اشتغال به خود اختصاص دهد که در همین راستا شاهد اشتغال 400 نفر در این شرکت ها به طور مستقیم هستیم.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه یکی از اقداماتی که این وزارتخانه به جد آن را پیگیری می کند، بحث اختصاص زمین به پارک علم و فناوری استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت دانش بنیان با دغدغه مجوز دست به گریبان هستند

شرکت دانش بنیان با دغدغه مجوز دست به گریبان هستند