مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 18:472022-03-09سياسي

پویش «هر شهید یک نهال» در بوستان بانوان منطقه20 برگزار شد


به مناسبت هفته درختکاری پویش « هر شهید یک نهال» با هدف توجه ویژه به کودکان کار با حضور خانواده شهدا، مسؤولان شهری و کودکان کار در بوستان بانوان منطقه 20 برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، در مراسم پویش هر شهید یک نهال که همزمان با هفته درختکاری و اعیاد شعبانیه با حضور خانواده معظم شهدا، کودکان کار، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، شهردار و مدیران منطقه بیست، 72 نهال در بوستان بانوان غرس شد.

احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در این مراسم گفت: به مناسبت هفته درختکاری با توجه به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم درختکاری با حضور کودکان کار در مناطق 22گانه پیش بینی شد و این مراسم با عنوان پویش هر شهید یک نهال در بوستان بانوان منطقه 20 برگزار شد.

وی با بیان اینکه کودکان کار همان نهال های کوچکی هستند که می بایست در زمین مناسب پرورش یابند افزود: همانگونه که زمانیکه نهالی را می کاریم با آبیاری و نگهداری، رشد آن را رصد می کنیم می بایست به کودکانی که به هر دلیلی دچار آسیب شده اند و همان نهال ارزشمند شهر تهران هستند توجه ویژه داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان رفاه شهرداری تهران ادامه داد: تلفیق کاشت نهال و حضور کودکان کار نشانه آن است که نهال های حقیقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «هر شهید یک نهال» در بوستان بانوان منطقه20 برگزار شد

پویش «هر شهید یک نهال» در بوستان بانوان منطقه20 برگزار شد