مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 18:022022-03-09دانش

پارک های علم و فناوری؛ بستری برای سرمایه گذاری بخش خصوصی


معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پارک های علم و فناوری بستر مناسبی برای سرمایه گذاری خصوصی است.

- معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد پارک های علم و فناوری؛ بستری برای سرمایه گذاری بخش خصوصی ایسنا/زنجان معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پارک های علم و فناوری بستر مناسبی برای سرمایه گذاری خصوصی است.

علی خیرالدین بعد از ظهر امروز (18 اسفندماه) در مراسم تودیع و معارفه روسای پارک علم و فناوری استان زنجان، اظهار کرد: زنجان استانی دانشگاهی و فناور بوده و اکوسیستم بسیار خوبی را تشکیل داده است.

وی با بیان اینکه پارک های علم و فناوری بستر مناسبی برای سرمایه گذاری خصوصی است، افزود: 48 پارک علم و فناوری و 6700 شرکت دانش بنیان در کشور داریم که این شرکت ها 400 شغل دانش بنیان به صورت مستقیم ایجاد کرده است.

این مسئول با اشاره به بی نظیر بودن اقدامات انجمن خیریه مهرانه زنجان، تصریح کرد: پیگیر مسئله زمین پارک علم و فناوری استان زنجان هستیم، این در حالی است که پارک های علم و فناوری وظیفه دارند اراضی را واگذار کنند.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به ارسال نامه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به وزیر کشور برای تشکیل ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان، عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک های علم و فناوری؛ بستری برای سرمایه گذاری بخش خصوصی

پارک های علم و فناوری؛ بستری برای سرمایه گذاری بخش خصوصی