مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 17:272022-03-09سياسي

بازدید معاون قوه قضاییه از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: اقدامات هوشمندانه در همکاری های متقابل می تواند بسیار کمک کننده در پیشگیری از وقوع جرم باشد.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، چهارشنبه 18 اسفند 1400 اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با هیات همراهی از این معاونت، از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول بازدید کرد و با ارائه گزارش فنی، مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول، در جریان آخرین دستاوردهای جوانان متخصص و نخبه کشور قرار گرفت.

اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول ظرفیت های تدارک دیده شده برای سکوهای ارتباطی روبیکا ، ذره بین و شاد را در راستای رفع نیازهای دیجیتالی مردم و چاره اندیشی برای مواجهه با نیازهای آینده دانست و اظهار کرد: تمامی این بسترهای توسعه یافته به همت نخبگان این مرز و بوم و خلاقان حوزه تکنولوژی بوده که طی این دو سال از شروع فعالیت بنده در اپراتور اول ارتباطی کشور صورت گرفته است.

تشریح ساختار فنی شبکه اعم از لایه های سخت افزاری و نرم افزاری تدارک دیده شده، از جمله مواردی بود که مدیرعامل همراه اول به آن پرداخت و در ادامه به فراهم کردن دیتاسنترهای مستقل و توزیع شده ای در سطح پایتخت برای پاسخگویی به حجم ترافیک تولیدی بالا مخصوصا در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون قوه قضاییه از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول

بازدید معاون قوه قضاییه از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول