مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 17:022022-03-09اقتصادي

2741 نفر قربانی کرونا در اردبیل/اصناف کد بهداشتی دریافت می کنند


مجموع جان باختگان کرونا در استان اردبیل به 2 هزار و 741 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل بعد از ظهر چهارشنبه در جریان بازدید از آخرین وضعیت فعالیت اصناف در اردبیل اظهار کرد: با فروکش کردن موج ششم میزان بستری ها و فوتی ها رو به کاهش است و امیدواریم در ایام نزدیک به عید با رعایت موازین بهداشتی این موج ششم به پایین ترین حد برسد.

محمدرضا خلفی زاده ضرورت تزریق واکسن دز سوم را برای همه همشهریان در آستانه عید نوروز و احتمال سفرهای متعدد تصریح کرد: واکسیناسیون هر چند در دز سوم کم رنگ شده اما انتظار می رود در 10 روز باقیمانده تا پایان سال روند واکسیناسیون دز سوم سرعت بیشتری بگیرد.

وی گفت: تنها 35 درصد جمعیت شهرستان اردبیل دز سوم واکسن را دریافت کردند و بیش از 400 هزار نفر در نوبت دریافت واکسن هستند که به دلایل نامعلومی مراجعه آنها انجام نمی شود.

رییس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل افزود: در بحث کنترل بازار و تداوم فعالیت اصناف، در قالب سامانه بهداشت بهتر است اطلاعات واحدهای صنفی و فعالان این بخش به ثبت رسیده و کی .

آر کد برای آنها صادر شود.

خلفی زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تمامی کارکنان، مالکان، کارفرمایان و فعالان عرصه های صنفی و خدماتی موظف هستند تا با ورود به سامانه ثبت اطلاعات خود را انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2741 نفر قربانی کرونا در اردبیل/اصناف کد بهداشتی دریافت می کنند

2741 نفر قربانی کرونا در اردبیل/اصناف کد بهداشتی دریافت می کنند