مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 16:572022-03-09اقتصادي

61 درصد هزینه درمانی در بوشهر مربوط به بیماران بستری است


مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر با بیان اینکه 61 درصد هزینه درمانی بیمه شدگان بوشهر مربوط به بیماران بستری است گفت: 39 درصد هزینه درمانی بیمه شدگان سلامت مربوط به بیماران سرپایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز رمضانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هزینه درمانی 9 ماه امسال بیمه شدگان سلامت در این استان 114 میلیارد تومان بوده است.

وی تصریح کرد: 70 میلیارد تومان هزینه درمانی بیمه شدگان سلامت بوشهر مربوط به بیماران بستری و 44 میلیارد تومان مربوط به بیماران سرپایی بوده است.

رمضانی از شناسایی 20 پزشک بوشهری که نسخه الکترونیک نمی نویسند خبر داد گفت: کمتر از 20 پزشک در استان که نسخه الکترونیک نمی نویسند شناسایی و به نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی معرفی شده اند تا آن ها را بر اساس ضوابط قانونی ملزم به نسخه نویسی الکترونیکی کنند.

وی اضافه کرد: این پزشکان شناسایی و به نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی معرفی شده اند تا آن ها را بر اساس ضوابط قانونی ملزم به نسخه نویسی الکترونیکی کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر با بیان اینکه 860 پزشک در استان بوشهر نسخه الکترونیک می نویسند افزود: مهم ترین برنامه امسال نسخه نویسی الکترونیک بود که از اول دی بر اساس تکلیف قانونی و زیرساخت های موجود 100 درصد نسخه ها به صورت الکترونیک صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

61 درصد هزینه درمانی در بوشهر مربوط به بیماران بستری است

61 درصد هزینه درمانی در بوشهر مربوط به بیماران بستری است