مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 15:422022-03-09سياسي

اخذ موافقت قطعی گروه پژوهشی مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهر


رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، از اخذ موافقت قطعی گروه پژوهشی مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهر خبر داد و گفت: این گروه پژوهشی با ارائه عملکرد شایان توجه و کم نوسان خود، - ایسنا/اصفهان رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، از اخذ موافقت قطعی گروه پژوهشی مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهر خبر داد و گفت: این گروه پژوهشی با ارائه عملکرد شایان توجه و کم نوسان خود، حائز شرایط اخذ موافقت قطعی شورای نظارت و گسترش تشکیلات پژوهشی جهاد دانشگاهی شده است.

مهدی ژیان پور با اعلام این خبر، اظهار کرد: با تصویب شورای نظارت و گسترش تشکیلات پژوهشی جهاد دانشگاهی، گروه پژوهشی مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهر جهاد دانشگاهی واحد اصفهان موفق به اخذ موافقت قطعی شد.

وی افزود: این گروه از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون فعالیت های پژوهشی موفقی در زمینه نیازسنجی شهری، کیفیت زندگی شهری، اثربخشی و تحلیل محتوای رسانه های شهری، مشارکت شهروندی، تعیین اولویت های راهبردی شهر و مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی نسبت به جامعه محلی را به انجام رسانده است.

این گروه همچنین در زمینه نشر آثار پژوهشی کتاب هایی با عنوان نیازسنجی و مدل مفهومی شناسنامه فرهنگی اجتماعی محلات شهر اصفهان ترجمه و تالیف کرده و مقالات متعددی را نیز در مجلات معتبر علمی و پژوهشی منتشر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ موافقت قطعی گروه پژوهشی مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهر

اخذ موافقت قطعی گروه پژوهشی مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهر