مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-09سياسي

به پایداری فضای سبز اهواز توجه نشده است


رییس کمیسیون محیط زیست شورای شهر اهواز گفت: در چند سال گذشته بیش از یک میلیون نهال در اهواز کشت شده است اما به دلیل عدم توجه به اصل مهم پایداری کشت با شرایط کنونی روبه رو هستیم.

- محمدمهدی مطیعی در جشن هفته درختکاری که امروز (18 اسفندماه) برگزار شد، با اشاره به لزوم تنوع بخشی کشت در اهواز اظهار کرد: در خصوص تنوع بخشی کشت به صورت کمی و کیفی برنامه ریزی مدونی وجود دارد و کار با کمک مجموعه سازمان پارک ها جلو رفته است.

البته نمی گوییم کار مطابق انتظار و مطلوب است اما اگر قرار است پیوست پایدار در کاری حاکم باشد باید بر اساس برنامه مدون و زمان بندی شده کار پیش برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در چند سال گذشته بیش از یک میلیون نهال در اهواز کشت شده است اما همچنان با چنین وضعیتی روبه رو هستیم که این مساله نشان می دهد به اصل مهم پایداری کشت توجه نشده است بنابراین طرحی در این خصوص پیش بینی شده که به صورت ویژه به بحث پایداری بپردازیم.

رییس کمیسیون محیط زیست شورای شهر اهواز گفت: در خصوص کار در زمینه پایداری مجموعه ای متشکل از سازمان های ذی ربط دیگر تحت عنوان سفیران سبز اهواز پیش بینی شده و از آن ها کمک گرفته ایم و اقدامات خوبی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به پایداری فضای سبز اهواز توجه نشده است

به پایداری فضای سبز اهواز توجه نشده است