مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 13:372022-03-09اقتصادي

سومین کشتی برنج حامل 35 هزار تن در بندرشهید رجایی پهلو گرفت


معاون بندری بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با پهلوگیری سومین فروند کشتی حامل برنج با ظرفیت 35 هزار تن در یکی از پایانه های اختصاصی بندر شهید رجایی تخلیه ای - ، منصور خرمشکوه با اعلام پهلوگیری یک فروند کشتی فله بر حامل 35 هزارتن برنج وارداتی از مبدا تایلند در بندر شهید رجایی اظهارداشت: با توجه به ایام پایانی سال و ضرورت ذخیره سازی و تامین برنج مورد نیاز مردم در شب عید نوروز 1401، تخلیه این کالای اساسی برای ارسال هرچه سریع تر به سراسر کشور آغاز شده است.

وی گفت: تخلیه این کشتی حامل برنج تایلندی 7 روز دیگر به پایان می رسد و این کالای اساسی پس از انجام تشریفات گمرکی، به سراسر کشور حمل می شود.

معاون بندری و امور اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به افزایش 92 درصدی واردات کالای اساسی در بندر شهید رجایی از طریق 66 فروند کشتی طی 11 ماهه امسال بیان داشت: طی مدت یادشده 62 هزار و 948 تن برنج به این بندر وارد و از دو طریق حمل ریلی و جاده ای به استان های مقصد ارسال شده است.

به گفته خرمشکوه، در حال حاضر 2 فروند کشتی حامل 139 هزار تن گندم و جو در لنگرگاه بندرعباس برای پهلوگیری در اسکله های بندر شهید رجایی در حال طی کردن فرآیند اسنادی خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین کشتی برنج حامل 35 هزار تن در بندرشهید رجایی پهلو گرفت

سومین کشتی برنج حامل 35 هزار تن در بندرشهید رجایی پهلو گرفت