مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-09سياسي

کمتر از 35 درصد برنامه کنترل کانون های ریزگرد خوزستان اجرا شده است


مدیرکل منابع طبیعی خوزستان با تاکید بر لزوم کنترل کانون های هفت گانه گرد و غبار استان، گفت: همه کارهای انجام شده در کانون های گرد و غبار کمتر از 35 درصد کارهایی است که باید انجام می شدند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل منابع طبیعی خوزستان با تاکید بر لزوم کنترل کانون های هفت گانه گرد و غبار استان، گفت: همه کارهای انجام شده در کانون های گرد و غبار کمتر از 35 درصد کارهایی است که باید انجام می شدند.

محمدتقی سجادی در جشن هفته درختکاری که امروز (18 اسفندماه) برگزار شد، با تبریک هفته منابع طبیعی اظهار کرد: مسائل و مشکلات زیست محیطی خوزستان و مسائل مرتبط با حوزه منابع طبیعی بسیار گسترده تر از حوزه و حریم شهرها است.

طبق مطالعات انجام شده عرصه های منابع طبیعی خوزستان بالغ بر 5 میلیون هکتار است که از این رقم، حدود یک میلیون و 245 هزار هکتار عرصه های بیابانی هستند و حدود 345 هزار هکتار از این عرصه های بیابانی، کانون های تولیدکننده گرد و غبار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دو کانون از کانون های هفت گانه گرد و غبار، در پیرامون شهر اهواز قرار دارند که گرد و غبار ناشی از این کانون ها اهواز را تحت تأثیر قرار می دهد.

سجادی گفت: در سال های گذشته اقدامات خوبی به ویژه در کانون های شرق و جنوب شرق اهواز انجام شده و در این کانون ها بالغ بر 25 هزار هکتار معادل 4 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر از 35 درصد برنامه کنترل کانون های ریزگرد خوزستان اجرا شده است

کمتر از 35 درصد برنامه کنترل کانون های ریزگرد خوزستان اجرا شده است