مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-09حوادث

پویش نه به چهارشنبه سوری خطرناک در اراک چهار ساله شد


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک با بیان اینکه راه اندازی پویش نه به چهارشنبه سوری خطرناک به چهار سال قبل بر می گردد، گفت: امیدواریم راه اندازی این پویش کمک شایانی در راستای جلوگیری از رفتارهای حادثه ساز در شب چهارشنبه پایان سال به ما بدهد.

- مسعود آقازیارتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با درخواست از شهروندان برای یاری کادر درمان و آتش نشانان با ماندن در منزل در شب چهارشنبه پایان سال اظهار داشت: ماندگاری ویروس کرونا برای سومین سال پیاپی، انرژی بسیاری را از دستگاه های خدمات رسان از جمله آتش نشانان و پرسنل مراکز درمانی گرفته و زحمت آنان بخصوص جامعه سلامت را دو چندان کرده است.

با در نظر گرفتن  اینکه در ایام پایانی سال و نزدیک شدن به چهارشنبه سوری قرار داریم، انتظار آن داریم که مردم عزیز و شهروندان گرامی از رفتارهای پُر خطر پرهیز کنند و در راستای کاهش رنج و زحمات کادر درمانی بیمارستان ها و آتش نشانان به پویش نه به چهارشنبه سوری خطرناک بپیوندند.

وی با بیان اینکه راه اندازی این پویش در شهر اراک به چهار سال قبل بر می گردد، افزود: امیدواریم راه اندازی این پویش با عنوان نه به چهارشنبه سوری خطرناک کمک شایانی در راستای جلوگیری از رفتارهای حادثه ساز در شب چهارشنبه پایان سال به ما کرده و شهروندان با اجتناب از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش نه به چهارشنبه سوری خطرناک در اراک چهار ساله شد

پویش نه به چهارشنبه سوری خطرناک در اراک چهار ساله شد