مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-09اقتصادي

کاشت 6 میلیون نهال در لرستان تا سال 1404


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: از امسال تا 1404 بیش از 6 میلیون نهال از گونه های متناسب با شرایط طبیعی در استان باید کشت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، شیرزاد نجفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، در تشریح عملکرد مجموعه منابع طبیعی لرستان، اظهار کرد: 75 درصد استان را منابع طبیعی تشکیل داده، بنابراین حجم بالایی از فعالیت ها مربوط به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری است.

وی خاطرنشان کرد: یگان ها و گشت های مجموعه به صورت مداوم در حال حفاظت از منابع طبیعی هستند، به نحوی که پیوسته مراتع و جنگل های استان از حوادثی همچون حریق با مراقبت های ویژه محافظت می شوند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با بیان اینکه اقدامات این مجموعه بر اساس برنامه ریزی های مرکزی انجام می گیرد، افزود: در همین راستا 14 پروژه شاخص برای استان تعریف شده است.

نجفی با بیان اینکه در حوزه پویش جنگل کاری کاشت نهال به یاد شهدا را داریم، گفت: در همین راستا از امسال تا 1404 بیش از 6 میلیون نهال از گونه های متناسب با شرایط طبیعی در استان باید کشت شود.

وی، اجرای قانون کاداستر را از دیگر اقدامات انجام گرفته در مجموعه منابع طبیعی استان عنوان و تصریح کرد: در همین راستا 23 میلیارد تومان برای این مهم به استان تخصیص یافت، سال گذشته یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 6 میلیون نهال در لرستان تا سال 1404

کاشت 6 میلیون نهال در لرستان تا سال 1404