مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-09دانش

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه علامه طباطبایی


دانش آموختگان دانشگاه های خارج از کشور و دانشگاه ها و موسسات غیر دولتی – غیر انتقاعی مجاز به شرکت در این فراخوان نمی باشند و صرفا مدارک مربوط به کد رشته محل های دارای مجوز از شورای گسترش آموزش عالی قابل قبول می باشد.

- دانش آموختگان دانشگاه های خارج از کشور و دانشگاه ها و موسسات غیر دولتی – غیر انتقاعی مجاز به شرکت در این فراخوان نمی باشند و صرفا مدارک مربوط به کد رشته محل های دارای مجوز از شورای گسترش آموزش عالی قابل قبول می باشد.

ثبت نام برای پذیرش در رشته های بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی آغاز شده است و متقاضیان تا 15 فروردین سال 1401 فرصت دارند در این رشته ها ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد که بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری از میان متقاضیان واجد شرایط، برای سال تحصیلی 1402-1401 در رشته های مشخص شده بدون شرکت در آزمون، دانشجوی دکتری می پذیرد.

دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد معتبر و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از یکی از دانشگاه های دولتی داخل کشور، دارا بودن میانگین کل 16 و یا بالاتر در مقطع کارشناسی در تمامی رشته ها ومجموع میانیگن نمرات مقاطع کاردانی و کارشناسی 16 برای دانشجویان دارای مدرک کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه علامه طباطبایی

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه علامه طباطبایی