مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 09:172022-03-09اجتماعي

نتایج پایش ریزگردها در استان خوزستان در بازه سه روزه


نتایج به دست آمده از پایش ریزگرد در استان خوزستان از سوی سازمان نقشه برداری نشان می دهد که در بازه زمانی 12 تا 14 اسفند، ریزگردها در بسیاری از شهرهای این استان پراکنده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان نقشه برداری کشور، با اعلام هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی خوزستان در روز پنج شنبه 12 اسفند ماه جاری نسبت به ورود گرد و خاک به این استان در روز جمعه با منشا کشور عراق، رییس اداره حفاظت محیط زیست آبادان از میزان 6 هزار و 831 میکروگرم بر متر مکعب گرد و خاک در ساعات ابتدایی روز جمعه 13 اسفند 1400 خبر داد.

این در حالی است که این مقدار گرد و خاک بیش از 45 برابر میزان استاندارد بوده است.

با توجه به اقدامات سازمان نقشه برداری کشور در راستای پایش پدیده ریزگرد در سطح کشور، نتایج به­ دست آمده از پردازش پروداکت ماهواره سنتینل 5 در بازه زمانی 12 تا 14 اسفندماه 1400، نشان از ورود ریزگرد­ها در بسیاری از شهرهای استان خوزستان در روز جمعه مورخ 13 اسفندماه داشته­ است.

براساس نقشه به دست آمده در روز 12 اسفندماه 1400، با توجه به عدم ورود گرد و خاک به کشور، بازه رنگی تعیین شده حاکی از نبود ریزگرد در شهرهای غربی و جنوب غربی استان خوزستان داشته و این در حالی است که براساس نقشه تهیه شده از توزیع ریزگرد­ها در تاریخ 13 اسفند و با ورود گرد و خاک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج پایش ریزگردها در استان خوزستان در بازه سه روزه

نتایج پایش ریزگردها در استان خوزستان در بازه سه روزه