مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 09:022022-03-09اقتصادي

تولید 50 هزار قطعه ماهی قرمز در چهارمحال و بختیاری


کارشناس مسئول مدیریت شیلات چهارمحال و بختیاری گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال 500 هزار قطعه ماهی زینتی در استان تولید شود که تنها 10 درصد معادل 50 هزار قطعه از این تعداد ماهی گلی هستند.

- رضا احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال 500 هزار قطعه ماهی زینتی در استان تولید شود که تنها 10 درصد معادل 50 هزار قطعه از این تعداد ماهی گلی هستند.

کارشناس مسئول مدیریت شیلات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه معمولاً مشکلات کارگاه ها سبب کاهش تولید می شود، افزود: متأسفانه بازار خرید ماهیان زینتی در استان تعریفی ندارد و عمده محصولات به کشورهای خارجی نظیر کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می شود.

وی بیان داشت: 10 الی 11 کارگاه تولید ماهیان زینتی با اشتغال مستقیم 22 نفر و غیرمستقیم 44 نفر در استان فعالیت دارند که بیش از 10 گونه ماهی تزیینی اعم از آندل، گوچی، سورم، ویکاب و.

تولید می کنند.

احمدی با بیان اینکه عمده نیاز ماهی قرمز استان از استان های همجوار نظیر اصفهان و مرکزی تأمین می شود، ادامه داد: پرورش دهنده ماهی بیشتر دنبال ماهیان سود ده است لذا معمولاً ماهیان زینتی تولید می کنند و افراد کمی به سمت پرورش ماهی قرمز می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 50 هزار قطعه ماهی قرمز در چهارمحال و بختیاری

تولید 50 هزار قطعه ماهی قرمز در چهارمحال و بختیاری