مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 08:072022-03-09اقتصادي

توزیع میوه شب عید از دهه سوم اسفند در بازار


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: میوه شب عید در دهه سوم اسفندماه در مراکز خاص استان به صورت عرضه مستقیم و از طریق پلتفرم ها به صورت غیر مستقیم توزیع خواهد شد.

- حسین ایراندوست، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون توزیع میوه شب عید اظهار داشت: برای توزیع میوه شب عید 2 هزار و 300 تن پرتقال تامسون از شمال  و هزار تن سیب سفید سمیرم خریداری شده است، با توجه به اینکه احتمال می رود امسال به دلیل محدودیت های کرونایی، مصرف بیش تر شود با پیشنهاد ستاد تنظیم بازار پیگیر هستیم که این مقدار افزایش پیدا کند، به همین علت سازمان تعاون روستایی را مامور کردیم که سیب و پرتقال بخرند  و به ذخایر استان اضافه کنند.

وی با اشاره به اینکه میوه های خریداری شده از کیفیت بالایی برخوردار هستند افزود: میوه هایی که از شمال خریداری شده مرتب شده است و زیر و رو ندارد و این میوه ها در دهه سوم اسفند ماه در مراکز خاص استان  به صورت عرضه مستقیم و از طریق پلتفرم ها به صورت غیر مستقیم توزیع خواهد شد.

ایراندوست با بیان اینکه تلاش می شود 25 درصد میوه ها به صورت هوشمند و عرضه غیرمستقیم توزیع شود، گفت: با توجه به شرایط کرونایی، شلوغی و ترافیک نزدیک عید، مردم می توانند کالاهای مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع میوه شب عید از دهه سوم اسفند در بازار

توزیع میوه شب عید از دهه سوم اسفند در بازار