مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 20:372022-03-08سياسي

افتتاح خیابان شهدای جنگلبان و راه اندازی سیستم مانیتورینگ در لرستان


به مناسبت هفته منابع طبیعی خیابان شهدای جنگلبان افتتاح و سیستم مانیتورینگ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان راه اندازی شد.

- ایسنا/لرستان به مناسبت هفته منابع طبیعی خیابان شهدای جنگلبان افتتاح و سیستم مانیتورینگ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان راه اندازی شد.

شیرزاد نجفی، در مراسم افتتاح خیابان شهدای جنگلبان و راه اندازی سیستم مانیتورینگ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان، گفت: با توجه به اینکه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان هفت شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده لذا به همین منظور، خیابان قدیم گرین را بنام خیابان شهدای جنگلبان تغییر نام داده و با حضور مقامات استانی افتتاح شد.

وی از افتتاح مرکز مانیتورینگ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان خبر داد و اظهار کرد: دو میلیون و 200 هزار هکتار وسعت بالای جنگل ها و مراتع استان است که رصد و پایش این عرصه ها کار بسیار سختی است، به همین منظور برای صیانت از این عرصه ها، مرکز مانیتورینگ راه اندازی شد تا بهتر بتوان منابع ملی را حفاظت کرد.

این مسئول افزود: این مرکز می تواند ساعت حرکت و برگشت خودروها، سرعت خودرو، حضور در منطقه، دوربین هایی که در نقاط بحرانی بکار گرفته شده و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خیابان شهدای جنگلبان و راه اندازی سیستم مانیتورینگ در لرستان

افتتاح خیابان شهدای جنگلبان و راه اندازی سیستم مانیتورینگ در لرستان