مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 16:572022-03-08حوادث

کلاهبرداری میلیاردی دعانویس مجازی در اصفهان


رییس پلیس فتای استان اصفهان از دستگیری فردی که با تبلیغ دعانویسی و رفع طلسم در فضای مجازی یک شهروند را فریب داده و 2 میلیارد و 100 میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی اظهار داشت: در پی وصول شکواییه یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فرد ناشناسی در فضای مجازی از او کلاهبرداری کرده پرونده ای در این خصوص در پلیس فتای استان اصفهان تشکیل و کارشناسان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های تخصصی صورت گرفته مشخص شد فرد شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با فرد ناشناسی که ادعای رفع طلسم از طریق دعا را می کرده آشنا شده و بنابر درخواست وی مبلغ 2 میلیارد و 100 میلیون ریال را به حساب وی منتقل می کند اما بعد از مدتی که هیچ دعایی برایش ارسال نمی شود با فرد دعانویس تماس می گیرد اما او دیگر به تماس هایش پاسخگو نبوده است.

رییس پلیس فتا استان اصفهان گفت: با تلاش کارشناسان پلیس فتای استان اصفهان و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه سرانجام ردپای متهم اصلی پرونده در تهران به دست آمد که مأموران با اخذ نیابت قضایی به این استان رفته و در یک عملیات ضربتی فرد شیاد را دستگیر و به اصفهان منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری میلیاردی دعانویس مجازی در اصفهان

کلاهبرداری میلیاردی دعانویس مجازی در اصفهان