مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 16:322022-03-08اقتصادي

قطار اقتصاد جدید یزد نیازمند ریل گذاری خورشیدی است


با توجه به این که تولید دو هزار مگاوات انرژی خورشیدی تا سال 1403 یکی از مصوبات سفر رییس جمهور به استان یزد است، گفت: توسعه اقتصاد جدید استان یزد در گرو حمایت و توسعه بیش از پیش انرژِی خورشیدی در این استان است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاری در یزد، در خصوص وضعیت فعلی تولید انرژی خورشیدی در این استان، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان یزد، اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت نیروگاه های خورشیدی استان یزد با 81٫5 مگاوات در جایگاه ممتاز کشور قرار دارد.

ابوالفضل اسدی در این خصوص به خبرنگار فارس از یزد، گفت: صنعت برق استان یزد در کنار این میزان تولید به تازگی با پیگیری های انجام شده، تفاهم نامه ای مابین استانداری یزد و سازمان انرژی های تجدید پذیر و بهره وری انرژی برق کشور در خصوص توسعه انرژی های تجدیدپذیر مبادله کرده و بر اساس این تفاهم نامه، تا چهار سال آینده بالغ بر 1650 مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان ساخته خواهد شد.

وی افزود: تلاش و پیگیری ما بر این است که تا پایان سال 1401، حدود 200 مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان ساخته شود و بتوانیم از پتانسیل خوب استان یزد در زمینه انرژی خورشیدی بهره بگیریم.

حرکت به سمت تبدیل یزد به قطب انرژی خورشیدی خاورمیانه  مهران فاطمی، استاندار یزد نیز اخیرا در نشست مشترک با هیئت اندیشه ورز بسیج با بیان این که یزد نوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار اقتصاد جدید یزد نیازمند ریل گذاری خورشیدی است

قطار اقتصاد جدید یزد نیازمند ریل گذاری خورشیدی است