مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-08پزشكي

پروژه های صنعتی استان بوشهر با رعایت شاخص های سلامت اجرا شوند


سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: هر پروژه صنعتی بدون توجه بدون توجه به سلامت مردم، کارکنان و محیط زیست، زیان آور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم برجویی فرد ظهر سه شنبه در نشست شورای سلامت شهرستان عسلویه اظهار داشت: برای هر پروژه کلان صنعتی لازم است که تمامی ابعاد مربوط به سلامت موردتوجه قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: مواردی مانند آلودگی هوا، سلامت آب وخاک، سلامت کارکنان و مردم آن منطقه و موارد متعدد دیگر که همه ذیل مبحث پیوست سلامت قرار می گیرند از موارد غیرقابل اجتناب در هر صنعتی است.

این مقام مسئول بهداشتی بابیان اینکه هزینه کردِ صنایع نفت و گاز برای خود آنان منافع فراوانی دارد افزود: سلامتی مردم که درواقع صاحبان اصلی آن مناطق هستند باید از اولویت های اصلی پروژه های صنعتی باشد.

برجویی فرد اظهار کرد طبق اسناد بالادستی که ابلاغیه مقام معظم رهبری است و همچنین قوانین مصوب مجلس ضروری است قبل از اجرای هر پروژه ای پیوست سلامت آن مشخص شود.

وی با اشاره به مطالعه دقیق علمی انجام شده در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر که در مجلات معتبر علمی هم منتشر شده گفت: متأسفانه آلایندگی های صنعتی حتی در صدف ها، گیاه و لارو حشرات نیز دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های صنعتی استان بوشهر با رعایت شاخص های سلامت اجرا شوند

پروژه های صنعتی استان بوشهر با رعایت شاخص های سلامت اجرا شوند