مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 15:422022-03-08اقتصادي

طرح های زیستی برای توسعه صنایع غذایی حمایت می شوند


ستاد زیست فناوری اعلام کرد فناوران و صاحبان ایده ای که بتوانند با طرح های خود مسیر توسعه صنایع غذایی را هموار کنند برای تجاری سازی ایده های خود حمایت می شوند.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری، فراخوان حمایت از طرح های زیست فناورانه در حوزه صنایع غذایی با اولویت تولید طعم دهنده های طبیعی و سنتزی ، تولید رنگ های خوراکی طبیعی و سنتزی ، تولید استارترهای لبنی پروبیوتیک های صنایع غذایی و تولید انواع امولسیفایرها و استابلایژرها منتشر شد.

این فراخوان به دنبال حمایت از طرح های پیشنهادی شرکت های فعال در حوزه صنایع غذایی برای تولید بار اول، توسعه مقیاس، توسعه بازار و طرح های فناورانه با قابلیت کاهش وابستگی یا افزایش صادرات است که توسط دبیرخانه فناوری های نوین کشاورزی و غذای ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سایر دستگاه های متولی با هدف دستیابی به امنیت غذایی پایدار منتشر شده است.

همه فناوران می توانند طرح هایی که سطح آمادگی فناوری و سطح آمادگی بازار ، زیرساخت تولید یا امکان همکاری با سایر شرکت های تولیدی ، وجود بازار داخلی یا خارجی برای محصول ، بهره‏ برداری از فناوری های جدید و کارآمد در توسعه محصول و امکان اخذ مجوزات لازم برای طرح خود را دارند را ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های زیستی برای توسعه صنایع غذایی حمایت می شوند

طرح های زیستی برای توسعه صنایع غذایی حمایت می شوند