مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 15:222022-03-08اجتماعي

بارش ها در غرب اصفهان تا 20 اسفند ادامه دارد/توفان گردوخاک در شرق


کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارشی به غرب استان از شامگاه چهارشنبه خبر داد و گفت: توفان لحظه ای همراه با گردوخاک شرق و شمال اصفهان را درمی نوردد.

- با اشاره به نفوذ سامانه ناپایدار بارشی از شامگاه فردا به نیمه غربی استان، اظهار داشت: بارش برف و باران همراه با وقوع رعد و برق و تگرگ روزهای پنجشنبه و جمعه غرب استان را فرا می گیرد.

او با بیان اینکه وزش باد شدید پدیده غالب استان در سه روز آینده است، افزود: تندباد لحظه ای و توفان برای بسیاری از مناطق استان در روزهای پنجشنبه و جمعه پیش بینی می شود که در نواحی شمالی و شمال شرقی استان با خیزش گرد و خاک محلی همراه است و موجب اختلال در تردد جاده ای می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بارش های شبانه روز گذشته در سطح استان نیز ابراز داشت: بیشترین میانگین بارشی از برزک با 16 میلیمتر، گلپایگان با هفت میلیمتر، خوانسار با 5.

3، اردستان و بویین و میاندشت و فریدونشهر با 4.

8 میلیمتر و چهار سانتیمتر برف و چادگان 4.

4 میلیمتر گزارش شده است.

هنرمند با اشاره به افزایش یک تا سه درجه ای دمای هوا در 24 ساعت آینده اضافه کرد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 21 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به چهار درجه سانتیگراد بالای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش ها در غرب اصفهان تا 20 اسفند ادامه دارد/توفان گردوخاک در شرق

بارش ها در غرب اصفهان تا 20 اسفند ادامه دارد/توفان گردوخاک در شرق