مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-08اجتماعي

تمهیدات آرامستان کرج برای پنجشنبه آخر سال


سرپرست مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: پیش بینی می شود در پنجشنبه و جمعه آخر سال بیش از 90 هزار خودرو به آرامستان کرج وارد شود.

- محمد محمودی نژاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به پیش بینی ورود بیش از 90 هزار خودرو در پنج شنبه و جمعه آخر سال به آرامستان بهشت سکینه (س) اظهار کرد: طی دو سال گذشته به واسطه شیوع کرونا امکان زیارت اهل قبور در پنج شنبه و جمعه آخر سال وجود نداشت و این امر باعث شده امسال با احتمال ازدحام جمعیت در آرامستان بهشت سکینه (س) مواجه باشیم.

وی ادامه داد: هر چند با توجه به واکسیناسیون سراسری شاهد کاهش تعداد بیماران هستیم ولی مردم بدانند کرونا هنوز تمام نشده و خطر سلامت آنها را تهدید می کند.

وی افزود: همکاران آرامستان بهشت سکینه از 25 الی 29 اسفند از ساعت 5 صبح الی 8 شب میزبان زائران اهل قبور هستند ولی از شهروندان درخواست می شود برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و ترافیک ساعت مراجعه خود را برای زمان های خلوت تر تنظیم کنند.

این مسئول تاکید کرد: مردم می توانند با مراجعه به نرم افزارهای تهیه شده وضعیت ترافیک در محدوده آرامستان را بررسی و بعد نسبت به مراجعه اقدام کنند.

محمودی نژاد ادامه داد: با توجه به اینکه آرامستان بهشت سکینه (س) فضای محدودی برای پارک خودرو دارد، از مراجعه کنندگان درخواست می شود تا جایی که امکان دارد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات آرامستان کرج برای پنجشنبه آخر سال

تمهیدات آرامستان کرج برای پنجشنبه آخر سال