مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-08فرهنگي

مازندران با 845 غرفه صنایع دستی به پیشواز نوروز می رود


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به برپایی نمایشگاه های صنایع دستی در همه شهرستان های استان، گفت: مازندران 845 غرفه نمایشگاه به پیشواز نوروز می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مهدی ایزدی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در گفت وگویی، اظهار کرد: نوروز 1401  با هماهنگی فرمانداری و شهرداری نمایشگاه های صنایع دستی را در تمامی شهرستان های استان خواهیم داشت.

وی افزود: در کنار این مهم در مبادی ورودی شهرهای استان نیز نمایشگاه گل و گیاه و سوغات و در نوروزگاه های استان عرضه صنایع دستی استان را خواهیم داشت.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه استان مازندران با برپایی حدود 845 غرفه نمایشگاه به پیشواز نوروز می رود، اضافه کرد: در چهار شهرستان استان شامل نور، چالوس، نوشهر و ساری نمایشگاه ملی صنایع دستی را خواهیم داشت.

ایزدی با اعلام اینکه همچنین پایگاه جهانی عباس آباد نیز به صورت پایلوت برای نمایشگاه صنایع دستی و میراث فرهنگی خواهد بود، تصریح کرد:  به دلیل شیوع کرونا طی دو سال گذشته و در راستای حمایت از صنعت گران  بتوانیم به نوعی ضربه و صدمه هنرمندان دیدند جبران کنیم را جبران کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران با 845 غرفه صنایع دستی به پیشواز نوروز می رود

مازندران با 845 غرفه صنایع دستی به پیشواز نوروز می رود