مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-08حوادث

آتش نشان شیرازی طلاهای یافته در میان آتش را به صاحبش بازگرداند


آتش نشان جوان هنگام بازگشت از ماموریت، هفت سکه و مقداری طلا را که در حادثه آتش سوزی منزل در حین پاکسازی و عملیات لکه گیری در میان ضایعات به جا مانده پیدا کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، این آتش نشان جوان که محمد ابراهیمی نام دارد و در ایستگاه شماره 5 آتش نشانی شیراز خدمت می کند، در عملیات آتش سوزی منزل مسکونی واقع در خیابان باهنر جنوبی، پس از انجام ماموریت و در حین پاکسازی و ایمن سازی لوازم سوخته منزل با تعداد 7 سکه و مقداری طلا مواجه می شود که به سرعت آن را در اختیار صاحبخانه قرار می دهد.

صاحبخانه که با توجه به آتش سوزی و خسارت های وارده زیاد به اجناس و لوازم منزلش لحظات پر از اضطرابی را گذرانده بود، با دیدن وظیفه شناسی و امانت داری آتش نشان جوان خوشحال و با تشکر از این آتش نشان درستکار اموالش را تحویل گرفت.

محمد ابراهیمی، آتش نشان وظیفه شناس شیرازی در خصوص این ماجرا می گوید: خوشحالم که با پیدا کردن جواهرات گمشده این همشهری توانستم به نگرانی وی خاتمه دهم، ما آتش نشان هستیم و با جان و دل برای دفاع از جان و مال مردم شهرمان تلاش می کنیم و نان حلال به خانه می بریم.

وی ادامه می دهد: بارها شده در حوادث مختلف مثل تصادفات و آتش سوزی ها با توجه به مصدومیت شهروندان طلا و پول های شان در آنجا باقی مانده، اما من و همکارانم در آن لحظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشان شیرازی طلاهای یافته در میان آتش را به صاحبش بازگرداند

آتش نشان شیرازی طلاهای یافته در میان آتش را به صاحبش بازگرداند