مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 12:472022-03-08ورزشي

پناهنده رییس جدید هیأت دوچرخه سواری اصفهان شد


مجمع انتخاباتی هیأت دوچرخه سواری استان اصفهان برگزار شد که اسماعیل پناهنده با 25 رأی از مجموع 25 رأی به عنوان رییس هیأت دوچرخه سواری استان اصفهان انتخاب و برای 4 سال سکاندار این هیأت ورزشی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع انتخاباتی هیأت دوچرخه سواری استان اصفهان پیش از ظهر امروز با حضور رییس فدراسیون دوچرخه سواری و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

این مجمع انتخاباتی نیز همانند مجامع انتخاباتی هیأت های هاکی، بیماران خاص و پیوند اعضا و نجات غریق که هفته گذشته برگزار شد، تنها با حضور یک کاندیدا برای تصدی ریاست برگزار شد.

رسول لاوی سرپرست قبلی هیأت دوچرخه سواری بود و برای مجمع انتخاباتی هیأت دوچرخه سواری اسماعیل پناهنده کاندیدا شده بود که در زمان مقرر به بیان برنامه های خود برای هیأت پرداخت و سپس رأ ی گیری انجام شد.

در ادامه مجمع انتخاباتی رأی گیری از اعضای مجمع انجام شد که در پایان پناهنده با 25 رأی از مجموع 25 رأی به عنوان رییس هیأت دوچرخه سواری استان اصفهان انتخاب و برای 4 سال سکاندار این هیأت ورزشی شد.

همچنین انتخابات هیأت رییسه هیأت دوچرخه سواری استان اصفهان برگزار شد که سهیلا خسروی به عنوان نایب رییس خانم، زهرا باقری به عنوان خزانه دار، مهران اسماعیلی به عنوان خبره ورزشی و مجتبی داوری به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پناهنده رییس جدید هیأت دوچرخه سواری اصفهان شد

پناهنده رییس جدید هیأت دوچرخه سواری اصفهان شد