مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-08اقتصادي

ارائه خدمات رایگان به 85 درصد جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت استان مرکزی


مدیر کل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: بیش از 608 هزار نفر بیمه شده تحت پوشش بیمه سلامت استان مرکزی قرار دارند که عمده جمعیت این بیمه شدگان زیرمجموعه صندوق روستاییان و عشایر هستند و به صورت رایگان از خدمات بیمه ای بهره مند می شوند .

- ایسنا/مرکزی مدیر کل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: بیش از 608 هزار نفر بیمه شده تحت پوشش بیمه سلامت استان مرکزی قرار دارند که عمده جمعیت این بیمه شدگان زیرمجموعه صندوق روستاییان و عشایر هستند و به صورت رایگان از خدمات بیمه ای بهره مند می شوند .

محمد رضا جیریایی در جمع خبرنگاران افزود: عمده جمعیت بیمه شدگان اداره کل بیمه سلامت استان در صندوق روستاییان جای گرفته و از طریق نظام ارجاع و پزشک خانواده خدمات خود را دریافت می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد اجرای نظام ارجاع در تمامی صندوق های بیمه ای باشیم و افزود: از مجموع 608 هزار نفر جمعیت استان 85 درصد رایگان خدمات می گیرند و 15 درصد دیگر از جمعیت تحت پوشش، حق سرانه پرداخت می کنند.

مدیر کل بیمه سلامت استان مرکزی همچنین اضافه کرد: درخصوص بیمه شدگان کمیته امداد با توجه به تفاهم نامه فی مابین دو سازمان، سازمان بیمه سلامت مکلف شده خدمات درمانی به مددجویان را طبق تفاهم نامه ارائه کند که در استان مرکزی 10 هزار و 450 نفر مددجو از سوی کمیته امداد امام خمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگان به 85 درصد جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت استان مرکزی

ارائه خدمات رایگان به 85 درصد جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت استان مرکزی