مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 10:372022-03-08اجتماعي

مهلت ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور، 20 اسفندماه به پایان می رسد


رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در روز جمعه 20 اسفندماه به پایان می رسد.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در روز جمعه 20 اسفندماه به پایان می رسد.

حجت الاسلام شیخ الاسلامی، با بیان اینکه ثبت نام در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور از 10 اسفندماه 1400 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.

sanjesh.

org آغاز شده است، اظهار کرد: داوطلبان می توانند پس از دریافت دفترچه راهنما و مطالعه دقیق آن نسبت به خرید کارت اعتباریاز طریق سامانه ثبت نام به مبلغ یک میلیون و سیصدوبیست هزار ریال اقدام کنند.

رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی، با اشاره به زمان برگزاری آزمون ورودی فراگیر افزود: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال 1400 (نوبت بیست و دوم) در روز جمعه 24 تیر 1401 برگزار خواهد شد و متقاضیان می بایست از روز سه شنبه 21 تیر 1401 تا روز پنجشنبه 23 تیر با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی پیام نور استان مرکزی، وی گفت: محل آزمون متقاضیان بر اساس استان و شهرستان انتخابی مندر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور، 20 اسفندماه به پایان می رسد

مهلت ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور، 20 اسفندماه به پایان می رسد