مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 09:372022-03-08پزشكي

مشارکت 9 هزار فعال دانشجویی در طرح واکسیناسیون عمومی


مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: حدود 9 هزار نفر از دانشجویان که فعالان نهادهای مختلف دانشجویی بوده اند، در طرح واکسیناسیون عمومی مشارکت داشته اند.

- به نقل از مفدا، نشست دو روزه مجمع دبیران شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور دوشنبه 16 اسفندماه در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران در حال برگزاری است.

دکتر حمید رضا اشراقی، مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت در ابتدای این نشست بیان داشت: امید داریم هر چه زودتر جریان تحصیلی و آموزشی دانشگاه ها به شکل عادی خود باز گردد و شور و هیجان را باری دیگر در فضای دانشگاهی ببینیم و بیماری کرونا به پایان خود برسد.

وی اضافه کرد: بر اساس آیین نامه هایی که وجود دارد٬ ایجاد بستر مناسب برای تقویت زمینه های همفکری و مشارکت دانشجویان در امور صنفی و پیگیری حقوق دانشجویان در چهارچوب دستورالعمل ها و قوانین موضوعه از وظایف شوراهای صنفی است.

وی تصریح کرد: شما به عنوان فعالان شوراهای صنفی و برآیند جریان نخبگی و ارزشمند دانشگاه های علوم پزشکی کشور در این نشست حضور پیدا می کنید و مطالب و موضوعاتی که مورد دغدغه شما است باید از یک جایگاه و اعتبار سازمانی و تشکیلاتی و در عین حال جایگاه کارشناسی برخوردار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 9 هزار فعال دانشجویی در طرح واکسیناسیون عمومی

مشارکت 9 هزار فعال دانشجویی در طرح واکسیناسیون عمومی