مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 09:022022-03-08سياسي

اختصاصی فارس؛ آخرین وضعیت دانشجویان ایرانی حاضر در رومانی


دو نفر از دانشجویان ایرانی در اوکراین که به دلیل شرایط این کشور مجبور به سفر به رومانی شدند، به تشریح وضعیتشان و اقدامات سفارت پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، دو نفر از دانشجویان ایرانی حاضر در اوکراین که به دلیل شرایط جنگی این کشور مجبور به سفر به کشور رومانی شدند، در گفت وگو با فارس به تشریح وضعیت خود پرداختند.

  یکی از آن ها گفت از زمانی که به مرز رسیدند، با تدابیر سفارت جمهوری اسلامی ایران در رومانی توانستند، عبور به نسبت راحتی داشته باشند و در نهایت در بخارست در هتلی که سفارت برای آن ها در نظر گرفته بود، مستقر شدند و اکنون وضعیت اقامتی و رفاهی مناسبی دارند.

دانشجوی دیگر گفت که سفارت ایران در رومانی تلاش زیادی کرد که دانشجویان ایرانی با مشکل مواجه نشوند و خدمات مناسبی به آن ها ارائه شد.

  مهدی سلمان زاده دبیر انجمن اسلامی دانشجویان اوکراین نیز گفت: ما از روزهای ابتدایی که پذیرش دانشجویان در کشور رومانی آغاز شد، حضور پیدا کردیم.

چیزی حدود 400 ورودی داشتیم در اینجا که شامل دانشجویان و هم وطنان مقیم اوکراین بودند.

وی افزود: به رغم برخی مشکل ها و کاستی در سفارت ایران در اوکراین،  تیمی که در رومانی و لهستان تشکیل شد خدمات خوبی را به دانشجویان و هم وطنان ایرانی دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاصی فارس؛ آخرین وضعیت دانشجویان ایرانی حاضر در رومانی

اختصاصی فارس؛ آخرین وضعیت دانشجویان ایرانی حاضر در رومانی