مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 09:022022-03-08اقتصادي

ناحیه صنعتی سیروان در کانون توجه قرار گیرد


فرماندار سیروان با اشاره به اینکه ایجاد ناحیه صنعتی از نیازهای اصلی این شهرستان است، گفت: این منطقه دارای ظرفیت های خوبی در زمینه های مختلف است که ایجاد ناحیه صنعتی می تواند به رونق و آبادانی آن کمک شایانی کند.

- علیرضا رییسی در دیدار با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، اظهار کرد: زمین های ناحیه صنعتی سیروان در گذشته به افراد واجد شرایط واگذار نشده و این مهم باعث تعطیلی واحدهای صنعتی منطقه شده است.

فرماندار سیروان افزود: از 24 واحد واگذار شده تنها 2 واحد فعال می باشد که این موضوع نشان می دهد به سرمایه گذاران واقعی توجه نشده است.

فرماندار سیروان تصریح کرد: در جلسات کمیته های ذیربط به این نتیجه رسیده ایم که به کسانی که زمین واگذار شده و تاکنون کاری انجام نداده اند 6 ماه فرصت دارند که مشکلات خود را برطرف کنند در غیراین صورت به سرمایه گذار متقاضی واگذار می شود.

رییسی خاطر نشان کرد: در گذشته تعدادی سرمایه گذار بومی منطقه مراجعه کردند ولی متاسفانه به دلایل مختلف به این افراد واگذار نشده و هم اکنون در دیگر مناطق مختلف کشور سرمایه گذاری کرده و موفق هم هستند.

فرماندار سیروان به ساماندهی واحدهای صنعتی، تقویت زیرساخت های صنعت و جذب سرمایه گذار در حوزه صنعت و حوزه اصناف تاکید کرد و گفت: در سال های گذشته به تنها ناحیه صنعتی منطقه توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناحیه صنعتی سیروان در کانون توجه قرار گیرد

ناحیه صنعتی سیروان در کانون توجه قرار گیرد