مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 09:022022-03-08سياسي

راهبرد ما جنگ ترکیبی است


امیرجانشین ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: جنگ ترکیبی، راهبرد ماست و باید در همه زمینه ها قدرتمند شویم و در همه زمینه ها، موضع آفندی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرتیپ خلبان ستاد عزیز نصیری، سه شنبه 17 اسفندماه در مراسم دانش آموختگی خلبانان پایگاه سوم شکاری خلبان شهید محمد نوژه، اظهار کرد: حضور مسئولان کشوری و لشگری در این مراسم، باعث دلگرمی جوانانی است که با شور فراوان زیر پرچم اسلام و تحت رهبری رهبر انقلاب، سربازی می کنند.

نصیری تصریح کرد: جنگ ترکیبی که مورد تاکید رهبری است، راهبرد ماست و باید در همه زمینه ها قدرتمند شویم و در همه زمینه ها موضع آفندی داشته باشیم و در سطح دنیا، اثرگذار باشیم.

وی ادامه داد: ما در سیاست، دیپلماسی، اقتصاد، فرهنگ و مسائل نظامی باید قدرتمند شویم.

امیرجانشین ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: امام سجاد (ع) در شرایط بعد از واقعه عاشورا و خفقانی که حاکم بود، سه هدف داشتند و به دنبال برقراری حکومت اسلامی، اثبات اینکه خلافت حق ائمه است و ایجاد انسجام بین شیعیان بودند.

نصیری ادامه داد: رهبر انقلاب اعتقاد دارند که امام سجاد (ع) در این شرایط برنامه ریزی می کردند که کار راهبردی و زیربنایی انجام دهند تا تمدن اسلامی برقرار شود و ما ادامه دهنده همان راه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد ما جنگ ترکیبی است

راهبرد ما جنگ ترکیبی است