مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 06:572022-03-08سياسي

روایتی از گردان مسلم بن عقیل


به بالای کوه رسیدیم، از رزمندگانی که می دید احوالات دیگر رزمندگان را جویا می شد و شهدا را جستجو می کرد و در همان حال بالای پیکر آنها می رفت و به آنها شهادت شان را تبریک می گفت.

- آخرین شهیدی را که زیارت کردیم شهید حسین مختار بود و بعد پیش کریم محمدی زاده که جان پناه کوچکی کنده بود و درونش سه نفر نشسته بودند رفتیم تا اوضاع را بررسی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد باقر رزمجومین از رزمندگان لشکر 10 سیدالهشدا (ع) درباره شهید محمد موافق روایت می کند: گردان مسلم بن عقیل از صبح زود و همراه با آغاز عملیات، کار پشتیبانی و رساندن آذوقه و تسلیحات را به رزمندگان در خط مقدم داشت و رزمندگان این گردان با مشقت فراوان از پایین کوه؛ مهمات و آذوقه را بر پشت قاطر می بستند و تا بالای کوه و تقسیم بین دیگر رزمندگان می بردند و با توجه به حساسیت و نوع کار در بسیاری مواقع در تیررس مستقیم تک تیراندازان بودند.

نزدیک ظهر بود که محمد موافق به من گفت: ما هم برویم بالای کوه تا اوضاع کار را از نزدیک ببینیم.

و راهی شدیم در بین راه چند قاطر را دید که بر اثر اصابت ترکش خمپاره یا تیر زخمی شده بودند، به سمتشان می رفت و با چاقویی که داشت بند حمایل حیوان را پاره می کرد و بارش را از روی پشتش به زمین می انداخت و می گفت: این حیوان بیچاره زخمی است بارش را برداریم تا بیش از این رنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از گردان مسلم بن عقیل

روایتی از گردان مسلم بن عقیل