مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 22:422022-03-07ورزشي

شجاعت و رشادت های فرماندهان دفاع مقدس به جوانان معرفی شود


باید در مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی کشور به موضوعات فرهنگی توجه بیشتری معطوف شود و شجاعت و رشادت های فرماندهان دفاع مقدس به عنوان الگو به جوانان معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور شامگاه دوشنبه همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، با جانبازان این مجتمع به گفتگو پرداخت و پای درد و دل آنان نشست.

معاون اول رییس جمهور همچنین در سالن ورزشی و بدنسازی این مجتمع حضور یافت و ضمن همراهی با جانبازان ورزشکار، از نزدیک نظاره گر تمرینات ورزشی ایشان در رشته های بسکتبال، بدنسازی و فوتبال دستی توسط جانبازان مجتمع بود.

معاون اول رییس جمهور در ادامه، در جمع جانبازان پس از استماع سخنان و مشکلات آنان، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز گفت: در نخستین جلسه هیات دولت گزارشی از مشکلات مطرح شده ارائه و مسائل را پیگیری خواهم کرد.

مخبر با بیان اینکه تمامی جانبازان به ویژه جانبازان 70 درصد و نخاعی با مسائل و مشکلات بسیار زیادی روبرو هستند، افزود: این جانبازان و خانواده های آنان بسیار تحت فشار هستند که تلاش خواهیم کرد تا حد امکان به مطالبات این عزیزان پاسخ دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجاعت و رشادت های فرماندهان دفاع مقدس به جوانان معرفی شود

شجاعت و رشادت های فرماندهان دفاع مقدس به جوانان معرفی شود