مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 19:322022-03-07اقتصادي

افزایش 100 درصدی تسهیلات اعطایی اشتغال به مددجویان بهزیستی


مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اینکه امسال تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی از 50 میلیون تومان به 100 میلیون تومان افزایش یافت، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، ولی الله نصر اصفهانی مدیرکل بهزیستی استان اصفهان عصر امروز در حاشیه دیدار با مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: در کل استان اصفهان 132 هزار معلول و در این شهرستان نیز 1600 معلول تحت پوشش بهزیستی قرار دارند.

وی گفت: به معلولان دارای درجه معلولیت بالا، علاوه بر مستمری، حق پرستاری و کمک درمانی پرداخت می شود و همچنین به خانواده های دارای دو عضو معلول کمک هزینه ساخت مسکن نیز پرداخت خواهد شد.

  نصر اصفهانی با اشاره به اینکه در استان اصفهان  10 هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند، افزود: زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی در قالب گروه های همیار با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی کم بهره توانمند می شوند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اینکه امسال تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی از 50 میلیون تومان به 100 میلیون تومان افزایش یافت، گفت: کارفرمایانی که مددجویان تحت پوشش بهزیستی را استخدام کنند، علاوه براینکه مشمول تسهیلات 4 درصد می شوند، می توانند 23 درصد سهم کارفرمایی یا 50 درصد حقوق مددجو را به عنوان جبران عدم کارایی دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 100 درصدی تسهیلات اعطایی اشتغال به مددجویان بهزیستی

افزایش 100 درصدی تسهیلات اعطایی اشتغال به مددجویان بهزیستی