مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 18:272022-03-07سياسي

قانون به کارگیری سلاح اصلاح می شود/ لزوم سختگیرانه برخورد با سارقان


عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس محکم پای اصلاح قانون به کارگیری سلاح و قانون آیین دادرسی کیفری ایستاده اند و بعد از تصویب بودجه کشور اولین دستور جلسه سال 1401 اصلاح این قوانین خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: هفته گذشته یکی از مأموران پلیس شهرستان خمینی شهر هنگامی که برای دستگیری اعضای باند سارقان خودرو اقدام می کنند، یکی از این سارقان با قمه به وی حمله ور می شود که این مأمور پس از چندین بار اخطار وی را به ضرب گلوله زمین گیر می کند که لازم می دانم از اقدام شایسته مأمور پلیس شهرستان قدردانی کنم.

وی با بیان اینکه اگر مأمور ناجا دست به این اقدام شجاعانه نزده بود شاید حادثه تلخ دیگری مانند شهادت سرهنگ رنجبر به دست یک فرد شرور در اینجا هم رقم می خورد، گفت: مجلس شورای اسلامی محکم پشت مأموران انتظامی ایستاده و از اقدام مقتدرانه آنان در مقابله با اراذل و اوباش، سارقان و افراد شرور قاطعانه حمایت می کند.

نقدعلی گفت: این گونه رشادت ها و اقدامات شجاعانه مأموران انتظامی نشان می دهد که آن ها با تمام وجود برای حفظ جان، مال، ناموس و امنیت مردم ایستاده اند و در این راه از هیچ تلاش و کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون به کارگیری سلاح اصلاح می شود/ لزوم سختگیرانه برخورد با سارقان

قانون به کارگیری سلاح اصلاح می شود/ لزوم سختگیرانه برخورد با سارقان