مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 17:122022-03-07اقتصادي

رکورد جوجه ریزی در مازندران شکسته شد/ آغاز طرح نظارتی دامپزشکی


مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به اینکه رکورد تاریخی جوجه ریزی در استان شکسته شد، میزان جوجه ریزی را طی ماه قبل 14 میلیون قطعه بیان کرد.

- ، محمد حسین گلپایگانی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در حوزه خدمات رسانی به دامداران و صاحبان دام نیز در ایام نوروز دارای کشیک هستیم، گفت: بیمارستان های دامپزشکی و آزمایشگاه ها در ایام نوروز به صورت کشیک خدمات دهی می کنند.

وی با بیان اینکه دامپزشکی همانند سال های گذشته در قالب دو اکیپ ویژه در ایام نوروز کشیک دارد، گفت: هر جایی که فرآورده های خام دامی عرضه شود همکاران ما در قالب کشیک های مشترک اقدام می کنند.

وی مدت اجرای طرح های دامپزشکی را از 14 اسفندماه تا 16 اردیبهشت 1401 ذکر کرد و گفت: همچنین هیچ فروشگاه دارای مجوز فروش مرغ زنده در سطح شهر نداریم و در صورت مشاهده تخلف برخورد می شود.

مدیرکل دامپزشکی مازندران مجموع فرآورده های دامی غیربهداشتی کشف را در روز اول اجرای طرح 360 کیلوگرم دکر کرد و گفت: در این راستا یک نفر متخلف نیز شناسایی و به دادگاه معرفی شده است.

وی با اظهار اینکه تنها کارخانه فرآورده گوشتی دارای کد صادرات مربوط به مازندران است، افزود: موانعی که فراروی تولید وجود داشت با همت دامپزشکی برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد جوجه ریزی در مازندران شکسته شد/ آغاز طرح نظارتی دامپزشکی

رکورد جوجه ریزی در مازندران شکسته شد/ آغاز طرح نظارتی دامپزشکی