مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 16:522022-03-07ورزشي

کلهر: ظرفیت بالایی برای احیا و گسترش ورزش های سنتی در کشورهای همسایه وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت رسمی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی؛ سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: - معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان نشست سالانه کنفدراسیون ورزش های قومیتی جهان حضور در این مراسم را ارزشمند توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت رسمی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی؛ سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: به نظرم مهمترین نکته ای که در این نشست وجود داشت، ظرفیت های مختلف و بسیار زیاد در کشورهای همسایه برای شناسایی، معرفی و هم احیا ورزش های سنتی و بازی های بومی، محلی بود.

وی افزود: فکر میکنم این همکاری بین کشورها برمحور انسجام ملت ها و کشورهای منطقه برمحور هویت تاریخی مشترکی که دارند و با هدف صلح و دوستی و با هدف ایجاد برادری بین کشورهای مختلف نکته خیلی مهم این نشست بود.

کلهر ادامه داد: حضور در این نشست از طرفی خیلی کمک کرد که ما با این ظرفیت ها آشنا شویم و هم از طرفی در گفت وگوهایی که در حاشیه این نشست برگزار گردید، باعث شد برنامه های مشترکی با سایر کشورها تعریف شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: تقریبا بخشی از محورهای اصلی این نشست، برنامه هایی بود که در صدد بودیم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلهر: ظرفیت بالایی برای احیا و گسترش ورزش های سنتی در کشورهای همسایه وجود دارد

کلهر: ظرفیت بالایی برای احیا و گسترش ورزش های سنتی در کشورهای همسایه وجود دارد