مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 15:422022-03-07سياسي

قانون برخورد با سارقان سختگیرانه تر می شود


عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس محکم پشت مأموران انتظامی ایستاده و از اقدام مقتدرانه آنان در مقابله با اراذل و اوباش، - سارقان و افراد شرور قاطعانه حمایت می کند.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی با تقدیر از اقدام مأمور ناجایی که سارق شرور و قمه به دست را به ضرب گلوله زمین گیر کرد، اظهار کرد: هفته گذشته یکی از ماموران پلیس شهرستان خمینی شهر برای دستگیری اعضای باند سارقان خودرو اقدام می کنند، درحالی که یکی از این سارقان با قمه به وی حمله ور می شود.

این مامور پس از چندین بار اخطار وی را به ضرب گلوله زمین گیر می کند که لازم می دانم از اقدام به جا و شایسته مامور پلیس شهرستان قدردانی کنم.

وی با بیان اینکه اگر مامور ناجا دست به این اقدام شجاعانه نزده بود، شاید حادثه تلخ دیگری مانند شهادت سرهنگ رنجبر به دست یک فرد شرور رقم می خورد، گفت: مجلس شورای اسلامی محکم پشت ماموران انتظامی ایستاده و از اقدام مقتدرانه آنان در مقابله با اراذل و اوباش، سارقان و افراد شرور قاطعانه حمایت می کند.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر گفت: این گونه رشادت ها و اقدامات شجاعانه ماموران انتظامی نشان می دهد که آنها با تمام وجود برای حفظ جان، مال، ناموس و امنیت مردم ایستاده اند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون برخورد با سارقان سختگیرانه تر می شود

قانون برخورد با سارقان سختگیرانه تر می شود