مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 14:372022-03-07ورزشي

نام گذاری درختان به اسم شهدا و قهرمانان المپیک و پارالمپیک


بیشترین استفاده از محیط زیست را جامعه ورزش دارد، مثل کوهنوردی، بازی های ساحلی، استفاده از ارتفاعات، آب، خاک و هنوز چمن طبیعی ارزش خود را دارد و خیلی از رشته های ورزشی مثل قایقرانی، - وزیر ورزش و جوانان گفت: بیشترین استفاده از محیط زیست را جامعه ورزش دارد، مثل کوهنوردی، بازی های ساحلی، استفاده از ارتفاعات، آب، خاک و هنوز چمن طبیعی ارزش خود را دارد و خیلی از رشته های ورزشی مثل قایقرانی، پیاده روی، دوچرخه سواری همه از محیط زیست استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، با حضور وزیر ورزش وجوانان همزمان با روز ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز و در پویش ملی ایران سرسبز هر ایرانی یک درخت، 36 اصله نهال به یاد شهدای ورزشکار، مدیران و قهرمانان فقید ورزش و دارندگان مدال طلای بازی های المپیک و پارالمپیک غرس شد.

حمید سجادی در این مراسم اظهار داشت: در این روز ارزشمند و هفته ای که برای پاسداشت جنگل ها است، عزیزان در شرکت توسعه و مجموعه آزادی برنامه ریزی کردند تا امروز این مراسم انجام شود.

خوشفکری که همکاران ما در وزارت داشتند این بود درختانی که به مناسبت روز درختکاری کاشته می شود به نام شهدای ورزشکار خواهد بود و این برنامه سراسری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام گذاری درختان به اسم شهدا و قهرمانان المپیک و پارالمپیک

نام گذاری درختان به اسم شهدا و قهرمانان المپیک و پارالمپیک