مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 13:522022-03-07سياسي

مسئولیت اجتماعی شرکت گاز، توسعه متوازن نعمت گاز است


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: توسعه متوازن نعمت گاز در جامعه به ویژه در بین افراد کمتر برخوردار از رسالت های شرکت در انجام مسئولیت اجتماعی است.

- عباس شمس اللهی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه این اقدام در راستای مسئولیت های اجتماعی و کمک به نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی ایلام انجام شده است، اظهار کرد: در مجموع یک هزار و 731 اشتراک رایگان به مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، خانواده های معظم شهدا و جانبازان در نقاط شهری و روستایی استان به صورت رایگان واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام افزود: برای واگذاری اشتراک رایگان به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام (ره)، بهزیستی، خانواده های معظم شهدا و جانبازان از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 3 میلیارد و 692 میلیون ریال از پرداخت هزینه اشتراک پذیری معاف و دارای اشتراک رایگان شده اند.

وی به معافیت از پرداخت گاز بهای مشترکین تحت پوشش نهادهای حمایتی اشاره کرد و گفت: بیش از 29 میلیارد و 197 میلیون ریال بخشودگی هزینه گازبها برای مشترکین تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان در سال جاری منظور شده است.

شمس اللهی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون برای مدارس، مساجد و سایر مراکز قانونی دارای معافیت قانونی نیز، مبلغ یک میلیارد و 111 میلیون ریال مشمولیت مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت اجتماعی شرکت گاز، توسعه متوازن نعمت گاز است

مسئولیت اجتماعی شرکت گاز، توسعه متوازن نعمت گاز است