مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 13:372022-03-07فرهنگي

موقعیت مهدی در کرمانشاه اکران می شود


مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از اکران فیلم موقعیت مهدی در دو سینمای آزای و بیستون کرمانشاه از 18 اسفند خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از اکران فیلم "موقعیت مهدی" در دو سینمای آزای و بیستون کرمانشاه از 18 اسفند خبر داد.

محمدجواد کنجوری با اشاره به موفقیت های فیلم موقعیت مهدی گفت: این فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر با تحسین منتقدان و مخاطبان زیادی مواجه شد و توانست در 14 رشته کاندیدا شده و پنج سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ بهترین فیلم این دوره را دریافت کند.

وی ادامه داد: این فیلم سینمایی که محصول سیمافیلم و بنیاد روایت فتح بوده و پخش آن بر عهده موسسه بهمن سبز حوزه هنری است، با پرداختی متفاوت، به بخش های مختلفی از زندگی شهید باکری می پردازد.

کنجوری خاطرنشان کرد: هادی حجازی فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی فر، معصومه ربانی نیا، وحید آقاپور و روح الله زمانی، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

وی تصریح کرد: این فیلم اولین ساخته هادی حجازی فر و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد است که از 18 اسفند روی پرده نمایش دو سینمای آزادی و بیستون کرمانشاه می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقعیت مهدی در کرمانشاه اکران می شود

موقعیت مهدی در کرمانشاه اکران می شود