مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 13:272022-03-07فرهنگي

اکران نوروزی 7 فیلم در شهرکرد


رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: پردیس سینمایی بهمن با هفت فیلم میزبان مردم استان و مسافران نوروزی در اکران نوروز 1401 است.

- ، احسان قائدی با بیان اینکه پردیس سینمایی بهمن شهرکرد با پنج سالن نمایش از اسفند 1400 میزبان مخاطبان فیلم های روز ایران است، اظهار کرد: امسال دو فیلم شادروان و موقعیت مهدی در اکران نوروزی از سوی مرکز پخش حوزه هنری اکران خواهند شد.

وی عنوان کرد: شادروان به کارگردانی حسین نمازی امسال به عنوان یکی از آثار سینمایی حوزه هنری در جشنواره فیلم فجر حضور داشت که با استقبال خوب مخاطبان رو به رو شد.

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری درباره برنامه ها پخش فیلم موقعیت مهدی که از سوی حوزه هنری پخش خواهد شد، تصریح کرد: موقعیت مهدی عنوان بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرده و یکی از آثار قابل توجه و تماشایی سینمای ایران است.

قائدی ادامه داد: اکران اختصاصی ویژه فعالان رسانه ای، خبرنگاران و هنرمندان برای فیلم موقعیت مهدی برنامه ریزی شده و با تشکیل تیم های تبلیغاتی تلاش داریم مخاطبان بیشتری این فیلم ارزشمند را ببینند.

وی مطرح کرد: متأسفانه مردم چهارمحال و بختیاری از هنر هفتم فقط در مرکز استان با پردیس سینمایی بهمن شهرکرد برخوردار هستند که تلاش داریم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های 10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران نوروزی 7 فیلم در شهرکرد

اکران نوروزی 7 فیلم در شهرکرد