مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:272022-03-07اجتماعي

پویش دانش آموزی جشن تولد زمین در مدارس کردستان برگزار شد


پویش دانش آموزی جشن تولد زمین با هدف نهادینه کردن فرهنگ درختکاری همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی در مدارس استان کردستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، پویش دانش آموزی جشن تولد زمین با هدف نهادینه کردن فرهنگ درختکاری همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی در  مدارس استان کردستان برگزار شد.

رشید قربانیمدیرکل آموزش و پرورش کردستان در مراسم آغاز به کار این پویش که در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد اظهار کرد: در قالب این پویش دانش آموزی در هر مدرسه حداقل 10 نهال با اولویت نهال مثمر و اقتصادی به نام شهدای دانش آموز غرس می شود.

وی با اشاره به برنامه های سازمان دانش آموزی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصریح کرد: در این سند بالادستی که نقشه راه آموزش و پرورش است، برنامه های متعددی برای سازمان دانش آموزی تعریف شده که یکی از این برنامه ها جشن تولد زمین است.

وی افزود: ترویج فرهنگ و اخلاق زیست محیطی در بین دانش آموزان امری ضروری بوده و باید در قالب برنامه های مختلف دنبال شود.

وی اظهار کرد: پویش دانش آموزی جشن تولد زمین به منظور ایجاد تعهد و مسوولیت پذیری دانش آموزان در برابر محیط زیست در آموزش و پرورش اجرا می شود تا مراقبت از زمین را به افراد جامعه از جمله خانواده تاثیرگذار آموزش و پرورش یادآوری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش دانش آموزی جشن تولد زمین در مدارس کردستان برگزار شد

پویش دانش آموزی جشن تولد زمین در مدارس کردستان برگزار شد