مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:172022-03-07بين الملل

آغاز تحقیقات رسمی درباره علل مرگ سفیر هند در فلسطین


وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای خبر داد که مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین، تحقیقات خود درباره علل مرگ سفیر هند در دفتر کارش در فلسطین را آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، وزارت امور خارجه فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که به محض رسیدن خبر فوت موکول آریا ، سفیر هند در فلسطین در دفتر کارش، دستورات فوری از سوی محمود عباس ، رییس تشکیلات خودگردان و محمد اشتیه ، نخست وزیر فلسطین، به تمامی مقامات امنیتی، پلیس و دادستانی عمومی و همچنین وزارت بهداشت و پزشکی قانونی صادر شد تا فوراً به محل اقامت سفیر هند، جهت آغاز تحقیقات درباره علل مرگ وی، حرکت کنند.

وزارت امور خارجه فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: با حیرت و شوک فراوان خبر درگذشت سفیر هند در فلسطین را دریافت کرده و به همین مناسبت، ریاض المالکی ، وزیر امور خارجه، تسلیت صمیمانه خود را به سوبرامانیام جایشانکار ، همتای هندی خود اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است المالکی همچنین از همتای هندی خود خواسته مراتب تسلیت مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین را به دولت هند و خانواده آریا برساند.

طبق این بیانیه، وزارت امور خارجه فلسطین در حال انجام مقدمات لازم با هماهنگی وزارت امور خارجه هند برای تکمیل فرآیند انتقال جسد آریا به هند برای خاکسپاری وی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تحقیقات رسمی درباره علل مرگ سفیر هند در فلسطین

آغاز تحقیقات رسمی درباره علل مرگ سفیر هند در فلسطین