مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-07بين الملل

همسر زلنسکی: چند کودک دیگر بمیرند تا ارتش روسیه متوقف شود؟!


همسر زلنسکی از ناتو خواست بر فراز اوکراین منطقه پرواز ممنوع اعلام کند.

- همسر زلنسکی: چند کودک دیگر بمیرند تا ارتش روسیه متوقف شود؟! همسر زلنسکی از ناتو خواست بر فراز اوکراین منطقه پرواز ممنوع اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، اولنا زلنسکا، همسر رییس جمهوری اوکراین در اینستاگرام از ناتو خواست برای حفظ جان کودکان هم که شده منطقه پرواز ممنوع اعلام کند.

این درخواست همسر زلنسکی به دنبال مرگ یک کودک 18 ماهه در ماریوپل صورت گرفت.

او در یک درخواست احساسی از رسانه های بین المللی گفت که حقیقت وحشتناک را در مورد چگونگی قتل وحشیانه کودکان توسط نیروهای روسی به اشتراک بگذارند.

او گفت: من از تمام رسانه های بی طرف دنیا درخواست می کنم! این حقیقت وحشتناک را بگویید: مهاجمان روس در حال کشتن کودکان اوکراینی هستند.

او با انتشار تصویری از کودکان کشته شده، در توضیح عکس نوشت: به مادران روسی بگویید - به آنها بگویید پسرانشان دقیقاً اینجا، در اوکراین چه می کنند.

این عکس ها را به زنان روسی نشان دهید - شوهران، برادران، هموطنان شما در حال کشتن کودکان اوکراینی هستند! بگذارید بدانند که آنها شخصاً مسئول مرگ هر کودک اوکراینی هستند، وی در ادامه نوشته است: این رقم ممکن است همین لحظه به دلیل گلوله باران شهرهای آرام ما در حال افزایش باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر زلنسکی: چند کودک دیگر بمیرند تا ارتش روسیه متوقف شود؟!

همسر زلنسکی: چند کودک دیگر بمیرند تا ارتش روسیه متوقف شود؟!