مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 11:522022-03-07ورزشي

شریفی: از نتایج تیم شهرداری راضی نیستیم


معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری همدان از گسترده شدن چتر حمایتی شهرداری برای رشته‎های ورزشی خبر داد و گفت: از نتایج تیم فوتبال شهرداری در لیگ دسته اول راضی نیستیم.

- علیرضا شریفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فعالیت های معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اظهار کرد: رونق بخشی به امور ورزشی شهرداری، تکمیل پروژه های نیمه تمام، پرداخت بدهی ها و حفظ سهمیه شهرداری در لیگ دسته اول فوتبال از مهمترین برنامه‎های این معاونت است.

وی ادامه داد: متأسفانه بدهی‎ها و معوقات این معاونت بسیار زیاد شده است و باید در نخستین گام کاری خود با همکاری رییس سازمان فرهنگی شهرداری و شهردار نسبت به تسویه آنها اقدام کنیم زیرا انشعابات عادی معاونت نیز به دلیل بدهی قطع هستند.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری همدان تیم فوتبال این شهرداری در لیگ دسته اول کشور را ویترین این معاونت عنوان کرد و افزود: برند اصلی ورزش شهرداری این روزها شرایط راضی کننده ای را ندارد و قطعاً ما به تشکیل کمیته فنی نسبت به بررسی و چرایی آن اقدام خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: به عنوان مسئول اصلی تیم به هیچ وجه از شرایط حاکم بر تیم راضی نیستم و و امیدواریم کادرفنی و در رأس آن سرمربی تیم باید هرچه سریعتر راهکاری برون رفت از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریفی: از نتایج تیم شهرداری راضی نیستیم

شریفی: از نتایج تیم شهرداری راضی نیستیم