مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-07سياسي

جهاد تبیین نمایش تصویر واقعی از ظرفیت ها و نقاط قوت کشور است


امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اینکه جهاد تبیین نمایش تصویر واقعی از ظرفیت ها و نقاط قوت کشور است، گفت: برای مقابله با دشمن لازم است تصویر واقعی از کشور نمایش داده شود.

- با اشاره به الزام جهاد تبیین اظهار کرد: جهاد تبیین در مقابل جنگ شناختی، روایتی و روانی قرار دارد و موضوع تازه ای نبوده و این جنگ همزمان با انقلاب اسلامی آغاز شده است.

امام جمعه موقت قزوین اذعان کرد: اگرچه جهاد تبیین مسئله تازه ای نیست اما امروز در جایگاه ویژه ای قرار گرفته و از اهمیت خاصی برخوردار است چراکه دشمن در تلاش است تا از تمام توان و ظرفیت خود برای اختلال در دستگاه محاسباتی استفاده کند.

وی افزود: با روی کار آمدن دولت انقلابی و هماهنگی ایجاد شده بین قوا مدت زمان خنثی کردن تحریم ها کوتاه تر شده است و این امر سبب شده تا سلاح دشمن که تحریم است از او گرفته شود و دشمن در جنگ اقتصادی شکست بخورد.

این مسئول ابراز کرد: دشمن هم اکنون در تلاش است تا با تحریف، لجن پراکنی، تهمت و دروغ بعد روانی جامعه را ملتهب کرده و از این راه مسائل را خلاف واقعیت جلوه دهد و چنین مطرح کند که مشکلات اقتصادی ریشه ای است و کم نمی شود.

وی ادامه داد: دشمن می کوشد تا سلاح روانی و شناختی حوزه اقتصاد را کُند کند و با تمام توان از طریق جنگ ترکیبی امنیت روانی جامعه را به خطر بیاندازد که در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین نمایش تصویر واقعی از ظرفیت ها و نقاط قوت کشور است

جهاد تبیین نمایش تصویر واقعی از ظرفیت ها و نقاط قوت کشور است