مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 09:422022-03-07سياسي

احداث بیمارستان 500 تختخوابی در غرب استان


استاندار مازندران در مراسم معارفه فرماندار شهرستان نور از کلنگ زنی احداث بیمارستان 500 تختخوابی در غرب استان در آینده نزدیک خبر داد.

- سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در جلسه معارفه فرماندار نور در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران پس از 43 سال به یک ابرقدرت در منطقه تبدیل شده است به طوریکه از منظر سیاسی در دنیا توانسته حتی در انتخابات آمریکا تاثیرگذار باشد.

حسینی پور تصریح کرد: جنگ های نیابتی بین ابرقدرت ها مدت ها شروع شده و آرام آرام به درگیری اصلی بین ابرقدرت ها نزدیک می شود.

خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران به نسبت کشورهای اطراف از امنیت بسیار بالایی برخوردار است اما در حوزه اقتصاد و توسعه اقتصادی هنوز مشکلاتی وجود دارد و علت آن هم نبود تفکر حاج قاسم سلیمانی ها و نیروهای اصیل انقلاب اسلامی در حوزه اقتصادی است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه نور به لحاظ سرزمینی بزرگترین شهرستان استان است، ادامه داد: این شهرستان از نظر موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی دارای تنوع بسیار بالا و زیباترین دریا، ساحل، جلگه، جنگل و کوهستان را دارد.

حسینی پور بر ایجاد شرکت تعاونی مردمی که همه مردم سهامدار آن باشند تاکید کرد و با بیان اینکه شهرستان نور دارای معادن بی نظیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بیمارستان 500 تختخوابی در غرب استان

احداث بیمارستان 500 تختخوابی در غرب استان