مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 09:322022-03-07سياسي

نصب 40 المان و برپایی7 سفره هفت سین در سنندج


رییس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از نصب بیش از 40 المان با موضوع نوروز ، شهر خلاق موسیقی و سنندج پایتخت کتاب ایران خبر داد و گفت : - علی اصغری رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری  شهرداری سنندج در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: به مناسبت آغاز سال نو سازمان سیما ، منظر و فضای سبز در حال آماده سازی ساخت چندین المان در سطح شهر است.

وی خاطرنشان کرد: این سازمان در آستانه سال نو برنامه ریزی لازم را در خصوص آراستگی و زیباسازی سطح شهر را انجام داده و  رنگ آمیزی  مبلمان پارکی، سرویس های بهداشتی و همچنین  تعمیر و بهسازی سیستم های روشنایی پارک ها  از جمله اقداماتی است که  توسط این سازمان در حال اجرا است.

رییس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری  شهرداری سنندج  گفت: نصب  المان های موضوعی، آذین بندی و نورپردازی معابر اصلی یکی دیگر از  برنامه های این سازمان در آستانه سال نو است.

اصغری از طراحی و آماده سازی بیش از 40 المان در سطح شهر سنندج خبر داد و گفت: این  المان ها با موضوع نوروز ، سنندج شهر خلاق موسیقی و پایتخت کتاب ایران  آماده سازی  و در آستانه سال نو  در میادین و پارک های سطح شهر نصب می شود.

رییس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری  شهرداری سنندج  اعلام کرد : هفت سری سفره هفت سین هم آماده شده است که  ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 40 المان و برپایی7 سفره هفت سین در سنندج

نصب 40 المان و برپایی7 سفره هفت سین در سنندج